Nieuwe medewerker toevoegen

 
Een nieuwe medewerker kan handmatig worden toegevoegd of automatisch via een (periodieke) import vanuit het HR systeem.
In dit scherm wordt een medewerker handmatig toegevoegd.
 
 
Nieuwe medewerker toevoegen
 
 
1

Basisgegevens

 
 
Vul alle benodigde, persoonlijke gegevens van de nieuwe medewerker hier in.
Overige gegevens kunnen worden ingevuld zodra het HRM-dossier is aangemaakt.
 
2

Verplichte velden

 
 
De volgende velden zijn verplicht:
 
  • Achternaam
  • Medewerker ID
  • Land (staat standaard op Nederland)
  • Geslacht (staat standaard op Man)
  • Geboortedatum
 
Het is ook verplicht om aan te geven bij die afdeling de medewerker werkzaam zal zijn. Dit veld staat rechts bovenin de blauwe balk.
 
3

Berichtenstroom

 
Vink dit veld aan om de berichtenstroom "indiensttreding medewerker" te activeren.
 
4

Selecteer afdeling

 
Het is verplicht om de afdeling van de medewerker aan te geven.
 
5

Versturen/opslaan

 
Klik op deze knop om de ingevulde gegevens op te slaan. De nieuwe medewerker en het nieuwe HRM-dossier worden aangemaakt.
 
 

Made with help of DrExplain