Re-integratie dossier

 
Het re-integratiedossier is de kern van Absentiemanager en bevat alle details van het verzuimproces, van ziekmelding tot en met hersteldmelding.
 
Het re-integratiedossier wordt automatisch aangemaakt zodra een ziekmelding is geregistreerd. Bij de hersteldmelding wordt het dossier niet automatisch verwijderd, maar blijft het 28 dagen actief. Dit laatste houdt verband met de bepaling van de Wet Verbetering Poortwachter: een verzuimproces dat binnen 28 dagen na de laatste hersteldmelding wordt opgestart, maakt deel uit van het voorgaande verzuim (=samengesteld verzuim).
 
Op de 29e dag na de hersteldmelding wordt het actieve re-integratie dossier afgesloten en overgezet naar het electronische archief. Daar worden alle historische dossiers van iedere werknemer bewaard en kunnen de details altijd weer worden geraadpleegd.
 
Vervolgens kunt u via de Crossnavigatie (Dossiers -> Archief)  het dossier opvragen in het archief.
 
 
Re-integratie dossier
 
 
 
1

Selecteer medewerker

 
De lijst die wordt gepresenteerd na het aanklikken van het submenu Re-integratie van het menu Dossiers toont alle medewerkers die op dit moment arbeidsongeschikt zijn of waarvan de hersteldmelding minder dan 28 dagen geleden heeft plaatsgevonden (de lijst bevat de actieve re-integratie dossiers).
 
 
2

Zoek medewerker

 
 
Klik op deze knop om het Zoek-medewerker scherm te openen en de juiste medewerker te zoeken en te  selecteren.
 
Let op: zoekt u een medewerker die uit dienst is? Vul in het Zoekscherm bij de Uitdienst code een "1" in.
 

Made with help of DrExplain